Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

Ρόδος-Δωδεκάνησα - Συνεχίζεται η επέλαση του ψύχους

Ρόδος Δεκέμβριος 29, 2016 - Φώτο Σταύρος Κεσεδάκης

- Συνεχίζεται το κρύο και οι χιονοπτώσεις στα νησιά μας την Παρασκευή.

Αναλυτικα

Θα συνεχίζει να χιονίζει στα ημιορεινά και ορεινά τμήματα του νομού ανα διαστήματα καθ΄ όλο το 24ώρο. Κυρίως απο χιονο-όμβρους θα επηρεάζονται όλα τα τμήματα καθώς στα παραθαλάσσια θα έχουμε χιονόνερο η χαλαζοπτώσεις ενώ στα υψωματα και τα βουνά χιόνι.
Θα υπάρχουν και μεγάλα διαστήματα ηλιοφάνειας,

Οι άνεμοι θα πνέουν απο ΒΑκες διευθύνσεις στα εσωστερικά νησιά πλησίον των συνόρων με την ένταση τους να φτάνει τα 6-7 bf ενω πρός το κεντρικό και βόρειο Αιγαίο θα πνέουν απο ΒΔκες διευθύνσεις με την ένταση τους να φτάνει τα 7-8 ίσως και τα 9 bf !

Οι θερμοκρασίες σε νέα πτώση :

Βόρεια : απο 2.. έως 5°C
Νότια : απο 3.. έως 6°C
Ορεινά : απο -4.. έως  3°C

Υγρασία : 55% - 70%

Να είσαστε καλά

Γιάννης Μανωλάς


Cyclone of Rhodes 2012-2016

3 σχόλια:

  1. Γρήγορη προσφορά δανείου μεταξύ ατόμων σε 24 ώρες.

    Γρήγορη προσφορά δανείου μεταξύ ανθρώπων σε 24 ώρες.

    Πάρτε ένα δάνειο σε μια ώρα! Χρειάζεστε ένα δάνειο για να πληρώσετε τους λογαριασμούς σας ή να επενδύσετε στην επιχείρησή σας, επικοινωνήστε μαζί μου τώρα.
    αν ναι, επικοινωνήστε μαζί μου

    e-mail:
    joinisseaurelie1989@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γρήγορη προσφορά δανείου μεταξύ ατόμων σε 24 ώρες.

    Γρήγορη προσφορά δανείου μεταξύ ανθρώπων σε 24 ώρες.

    Πάρτε ένα δάνειο σε μια ώρα! Χρειάζεστε ένα δάνειο για να πληρώσετε τους λογαριασμούς σας ή να επενδύσετε στην επιχείρησή σας, επικοινωνήστε μαζί μου τώρα.
    αν ναι, επικοινωνήστε μαζί μου

    e-mail:
    joinisseaurelie1989@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γρήγορη προσφορά δανείου μεταξύ ατόμων σε 72 ώρες.

    Εξασφαλίστε το δάνειό σας

    Γεια σας, είμαι ειδικός πράκτορας της UNICEF και με δεδομένο το
    τρέχουσα οικονομική κρίση, θα ήθελα να βοηθήσω ειλικρινά όλους τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο που έχουν ανάγκη
    χρήματα, έτσι αποφάσισα να δώσω δάνεια σε οποιονδήποτε
    ενδιαφερόμενος. Αντιμετωπίζετε οικονομικές δυσκολίες.

    Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι είμαι ένα οικονομικό άτομο που χορηγεί δάνεια σε οποιοδήποτε άτομο με καλό χαρακτήρα, ειλικρινές, το οποίο μπορεί να με αποπληρώσει εντός του συμφωνημένου χρονικού πλαισίου σε κατ 'αποκοπήν ποσοστό 2%. Για το σκοπό αυτό δανείζομαι από 1.500 έως 5.000 .000 Ευρώ.

    Όποιος χρειάζεται χρήματα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου: nadklivorie6@gmail.com για περισσότερες πληροφορίες.

    Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και καλή σας μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ